مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 شهریور 1401 ساعت 10:472022-08-26سياسي

تمهیدات لازم برای بازگشایی دانشگاه ها اتخاذ می شود


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه دانشگاه ها در سال تحصیلی جدید به صورت کاملا حضوری برگزار می شوندT گفت: نیاز است که تمهیدات لازم را برای حضور پر شور و نشاط دانشجویان انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، محمد علی زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری در جوار مزار شهید حاج قاسم سلیمانی در جمع خبرنگاران،  شرکت در برنامه های هفته دولت، سخنرانی قبل از  خطبه های نماز جمعه شهر کرمان و  حضور در نشست با روسای دانشگاه استان را از جمله مهم ترین اهداف خود در سفر به کرمان عنوان کرد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و گرامیداشت هفته دولت به همه دولتمردان افزود: از خداوند می خواهیم به دولتمردان کمک کند تا در مسیر راه شهدا گام بردارند و تلاش کنند خواسته شهدا را محقق کنند.

  وزیر علوم، تحقیقات و فناوری مهم ترین خواسته شهدا را گام برداشتن در راه دین، حمایت از ولایت، اجرای عدالت، فساد ستیزی و مردمی بودن برشمرد و گفت: امیدواریم خداوند این توفیق را به دولتمردان بدهد تا در این راستا گام بردارند.

زلفی گل با اشاره به دیدار خود با روسای مراکز دانشگاه های استان کرمان در این سفر  تصریح کرد:  در این دیدار با مشکلاتی که دانشگاه ها در آغاز سال تحصیلی جدید با آن روبرو هستند آشنا می شوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات لازم برای بازگشایی دانشگاه ها اتخاذ می شود

تمهیدات لازم برای بازگشایی دانشگاه ها اتخاذ می شود