مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 شهریور 1401 ساعت 20:022022-08-25اقتصادي

جشن پایان گازرسانی به روستاهای هزارجریب نکا در هفته دولت


همزمان با دومین روز هفته دولت، پروژه عمرانی و خدماتی با اعتبار 270 میلیارد تومان در روستاهای کوهستانی نکا افتتاح و به بهره برداری رسید که در این راستا مردم روستاهای هزارجریب پایان گازرسانی را جشن گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نکا، همزمان با دومین روز از هفته دولت، گازرسانی 12 روستای نکا پایان یافت و مردم روستاهای مختلف جشن گازرسانی را در نکا برگزار کردند و همچنین  یک سردهنه در منطقه چناربن – سیدخیل برای جلوگیری از مازندران  در این مراسم اظهار کرد: امروز همزمان گازرسانی  به 56 روستای و کلنگ زنی گازرسانی به 93 روستای مازندران با اعتباری بالغ بر 560میلیارد تومان انجام شد.

وی با اعلام اینکه از 2 هزار و 988 روستای دارای قابلیت گازرسانی در استان، 2 هزار و 502 روستا قبل از دولت کنونی گازرسانی شدند، گفت: 95 درصد خانوارهای روستایی قبل از دولت سیزدهیم از نعمت گاز برخوردار بودند و با تلاش دولت کنونی گازرسانی به 177 روستا در دست اقدام است.

وی همچنین با اشاره به طرح های گازرسانی در هفته دولت گفت: برای اجرای طرح های گازرسانی 420 میلیارد تومان در هفته دولت هزینه می شود و عملیات اجرای گازرسانی برخی از طرح ها شروع شده است.

مایلی رستمی افزود: گازرسانی به 18 روستای هزار جریب نکا و بهشهر  با 63 میلیارد تومان اعتبار  از جمله طرح های هفته د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن پایان گازرسانی به روستاهای هزارجریب نکا در هفته دولت

جشن پایان گازرسانی به روستاهای هزارجریب نکا در هفته دولت