مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 13:572022-08-24سياسي

با مصوبه امروز مجلس، راه بهانه جویی کانون وکلا برای اجرای قانون بسته شد


برای اینکه کانون وکلا هیچ بهانه ای نداشته باشند امروز استفساریه قانون تسهیل را تصویب کردیم تا راه برای بهانه جویی بسته و ابهامی در قانون وجود نداشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سیدشمس الدین حسینی در گفت و گوی زنده تلویزیونی درباره مصوبه امروز مجلس در جهت حل ابهامات موجود در آزمون وکالت گفت: ایرادهای مرکز وکلای در تعیین تراز آزمون وکالت وارد نیست و به صراحت به سازمان سنجش و مرکز وکلا اعلام کرده بودیم این مسائل جزیی در هیچ قانونی نیامده و چیزی جز بهانه جویی نیست.

وی افزود: امروز نمایندگان مجلس با قاطعیت آرا استفساریه قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار را تصویب کردند تا حقوق مردم استیفا شود.

حسینی به جزییات مصوبه امروز مجلس نیز اشاره کرد و گفت: برای اینکه مرکز وکلا و کانون وکلا هیچ بهانه ای نداشته باشند امروز استفساریه را تصویب کردیم، راه برای بهانه جویی بسته شده و ابهامی در قانون وجود ندارد، همه موارد صراحتا بیان شده و ای کاش رییس مرکز وکلای قوه قضاییه 7 بند نامه سازمان سنجش را می خواند.

  رییس کمیسیون جهش تولید در ادامه سخنانش عنوان کرد: منظور ما از امتیاز میانگین نمرات همان میانگین نمرات وزنی داوطلبان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با مصوبه امروز مجلس، راه بهانه جویی کانون وکلا برای اجرای قانون بسته شد

با مصوبه امروز مجلس، راه بهانه جویی کانون وکلا برای اجرای قانون بسته شد