مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مرداد 1401 ساعت 13:372022-08-19سياسي

انتقاد امام جمعه سنندج از سگ گردانی/ دلایل نجاست سگ از دیدگاه ماموستا رستمی


امام جمعه سنندج با انتقاد از زندگی برخی افراد و خانواده ها با سگ، گفت: سگ از دیدگاه اسلام نجس است و زندگی با آن خطرناک است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا فایق رستمی در خطبه های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع سنندج اظهار کرد: پیامبر مکرم اسلام دلسوزترین انسان به جامعه بشریت بودند.

وی خاطرنشان کرد: مکتب اسلام و توصیه های پیامبر مکرم اسلام همواره بر توجه انسان به سلامت و اهمیت خوراک و نحوه زندگی قابل تامل است.

امام جمعه سنندج  به مصرف گوشت خوک و تاثیرات آن بر بدن انسان ها نیز گریزی زد و گفت: برخی خوراک ها بر بدن انسان آنچنان تاثیر منفی می گذارد که قابل درمان نیست.

ماموستا رستمی به نجس بودن سگ هم اشاره کرد و گفت: متاسفانه امروز شاهد هستیم افراد و خانواده های با حیواناتی مانند سگ با هزینه های فراوان همزیست شده.

اند در حالی که دین اسلام این را حرام کرده است.

وی با انتقاد از سگ گردانی، تصریح کرد: دین اسلام معتقد است، از طریق دهان سگ میکروبی منتقل می شود که در صورت ورود به بدن انسان مشکلات جسمانی زیادی برای انسان به وجود می آورد.

امام جمعه سنندج  افزود: حتی علما و دانشمندان دنیا نیز بر این موضوع تاکید می کنند و دور بودن سگ از زندگی انسان ها را ضروری می دانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد امام جمعه سنندج از سگ گردانی/ دلایل نجاست سگ از دیدگاه ماموستا رستمی

انتقاد امام جمعه سنندج از سگ گردانی/ دلایل نجاست سگ از دیدگاه ماموستا رستمی