مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مرداد 1401 ساعت 10:322022-08-19سياسي

لااقل ایرانی باشید و آب به آسیاب دشمن نریزید


مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله در بیانیه ای گفت: اهالی فتنه و نوکران اجنبی اگر دین ندارید لااقل آزاده و ایرانی باشید و حیا کنید و اگر خدمتی به ایران و ایرانی نمی کنید لااقل آب به آسیاب دشمنان این ملت نریزید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، ابوالقاسم علیزاده مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله تهران بزرگ در واکنش به یادداشت اخیر یکی از سران فتنه و هتک حرمت به ساحت شهید همدانی و شهدای مدافع حرم بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد: بسمه تعالی دین ندارید لااقل.

! در ایام به اسارت رفتن آل الله و بویژه بعد از ارتحال جانسوز امام خمینی( ره) نشانه های فراوان دیگری نیز هست که اگر کمترین توجهی منصفانه و همراه با وجدان و تعقل صورت پذیرد، قطعا جز خضوع و تکریم و تجلیل به ذهن متبادر نخواهد شد.

و البته ملت ایران برخلاف طیف منافق و خائن به ایران، همواره قدر شناس بوده و هست.

از آن جمله است: عبور مقتدرانه از بحرانها و فتنه های سقیفه ای بعد از امام در داخل کشور که هرکدام کافی بود برای توقف حرکت انقلابی ملت و جلوگیری از استمرار و تداوم حیات جمهوری اسلامی.

هدایت و مدیریت نافذ و فراگیر و حکیمانه دولتهای بعد از امام که اگر نبود تیزبینی و راهبری های قاطع رهبری انقلاب و مردم وفادار ایران ، بقول برخی اهل ایمان خود این دول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لااقل ایرانی باشید و آب به آسیاب دشمن نریزید

لااقل ایرانی باشید و آب به آسیاب دشمن نریزید