مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 19:422022-08-18سياسي

توسعه مناطق کم برخوردار اولویت شورای شهر یزد است


رییس شورای اسلامی شهر یزد با بیان این که توجه به توسعه متوازن و ایجاد عدالت در بودجه شهرداری به صورت جدی مورد توجه قرار گرفته است گفت: رویکرد جدی شورای ششم نگاه به نقاط کم برخوردار شهر و زمینه سازی برای توسعه هر چه بیشتر این مناطق است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، عزیزالله سیفی عصر امروز در صحن علنی شورا با اشاره به این که در بودجه شهرداری یزد سعی شده که توسعه متوازن شهر و عدالت داشتند افزود: متاسفانه در بعضی نقاط شهرها امکانات مناسبی برای شهروندان وجود ندارد یا اینکه امکانات کمتری نسبت به مناطق توسعه یافته دارند.

رییس شورای اسلامی شهر یزد  با تاکید به این که  مدیریت شهری وظیفه دارد تناسب را در تمام بخش های شهر ایجاد کند خاطرنشان کرد: توسعه شهری باید به گونه ای باشد که مردم در هر بخش از شهر دسترسی به امکانات کامل و مورد نیاز خود را داشته باشند و رضایت خاطر شهروندان فراهم شود.

عزیزالله سیفی با اشاره به این که توجه به ضرورت توسعه مناطق کم برخوردار، از ابتدای فعالیت ششمین دوره شورای اسلامی شهر یزد توجه به توسعه متوازن و ایجاد عدالت در بودجه شهرداری به صورت جدی مورد توجه قرار گرفت تا به این مهم دست یابیم تصریح کرد: در نخستین اقدام تلاش کردیم که بودجه 1401 شهرداری را با نگاه ویژه به مناطق کمتربرخوردار بررسی کنیم و شهرداری ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه مناطق کم برخوردار اولویت شورای شهر یزد است

توسعه مناطق کم برخوردار اولویت شورای شهر یزد است