مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 18:022022-08-18اجتماعي

حمایت 7 میلیاردی کمیته امداد از محصلان خراسان جنوبی


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی با اشاره به پوشش20 هزار دانش آموز و 1094 دانشجو و طلاب علوم دینی گفت: مبلغ 7 میلیارد تومان کمک هزینه تحصیلی و شهریه طلاب و دانشجویان پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قریب بر 20 هزار نفر از دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی   زیرپوشش کمیته امداد استان هستند.

 محمد عرب افزود: از این تعداد 11 هزار و 176 دانش آموز در مقطع ابتدایی و 9 هزار و 32 نفر نیز در سطح متوسطه خراسان جنوبی در حال تحصیل هستند.

وی تصریح کرد: تعداد دانش آموزان بهره مند از مؤسسات کنکوری خراسان جنوبی نیز  669  نفر می باشد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی یادآور شد: تعداد دانش آموزان بهره مند شده از طرح مدارس همدل نیز 312 نفر هستند.

عرب خاطرنشان کرد: تعداد 168 نفر از محصلان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی از نخبگان علمی و دارای استعداد برتر هستند.

وی گفت: در سال گذشته کمیته امداد امام خمینی از دانش آموزان خراسان جنوبی، 3 میلیارد و 200 میلیون تومان حمایت مالی کرده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی با اشاره به یک هزار و 94 نفر از  دانشجویان و طلاب علوم دینی زیرپوشش این نهاد انقلابی متذکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت 7 میلیاردی کمیته امداد از محصلان خراسان جنوبی

حمایت 7 میلیاردی کمیته امداد از محصلان خراسان جنوبی