مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 11:572022-08-17پزشكي

7 دلیلی که پشه ها به سمت شما جذب می شوند


گزش پشه می تواند منجر به خارش و قرمزی قابل توجهی در اطراف نواحی نیش زده شود و بیشتر هم شامل حال برخی افراد می شود؛ البته اگر این عوامل را حذف کنید ممکن است از نیش پشه در امان بمانید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از همشهری آنلاین، بیراه نیست اگر فکر می کنید که پشه ها شما را بیشتر از دیگران دوست دارند؛ مطالعات نشان می دهد که پشه ها حدود 20 درصد از مردم را حتما نیش خواهند زد.

در این شرایط مردم کوچه و خیابان می گویند شما خونی شیرین دارید، اما این حرف علمی نیست.

در واقع این گروه خونی شماست که مانند عوامل مختلفی مثل لباس ، تنفس و حتی باکتری هایی که روی پوست شما زندگی می کنند، می تواند در جذب پشه ها به سمت خود نقش داشته باشد.

اگر برای پشه ها جذاب هستید، شناخت این عوامل می تواند به شما کمک کند تا راه هایی برای در امان ماندن از نیش پشه ها پیدا کنید و خطر بیماری هایی که از این طریق منتقل می شوند؛ بله ماجرا کمی نگران کننده شد: اکثر ما نام مالاریا را شنیده ایم اما ویروس زیکا، ویروس نیل غربی، تب دنگی و برخی بیماری های بعضا خطرناک دیگر هم از طریق این موجودات ریز به انسان منتقل می شوند، کافی است یک سرچ ساده در گوگل انجام دهید تا عمق فاجعه احتمالی را با چشمان خود ببینید! رنگجالب است بدانید که پشه ها چشمانی قوی دارند و از این ویژگی خود برای هدف قرار داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 دلیلی که پشه ها به سمت شما جذب می شوند

7 دلیلی که پشه ها به سمت شما جذب می شوند