مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 08:422022-08-17سياسي

دشمن بعثی در اسارت از رزمندگان چه می خواست؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سالروز آزادی شان که سال های سال جسم شان در اسارت دشمن بود اما چنان با شرافت، شجاعت و ایستادگی مقابل رنج و دوری و غربت ایستادند و با ایستادگی خود وفای به عهد، میهن پرستی و مبارزه در مسیر حق را معنایی دوباره بخشیدند.

️  این دلاورمردان سال های سال با درد و فراق، دور از دیار با کوله باری از خاطرات تلخ و شیرین درس های بزرگی از استقامت و آزادگی دارند.

  بزرگ مردانی که وصف رشادت های شان در سخن نمی گنجد، افرادی که بند و اسارت را به بند کشیده و به اسارت و رنج خود آرامش، امنیت و ثبات پایدار را برای میهن اسلامی به ارمغان آوردند.

آزادگانی که اگر جسم شان به بند کشیده شد، اما هیچ گاه روح، اندیشه و اراده بلند و راسخ شان در بند اجانب و اسارت دشمنان نیفتاد.

  در این گزارش به سراغ آقای علی فردوس آزاده و جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس رفتیم که سال ها در اسارت بوده و حتی دشمن نیز او را شناسایی کرده و برای سرش جایزه تعیین کرده بود ولی با نام مستعار در اسارت بود.

  علی فردوس درباره ماجرای اسارتش در گفت وگو با فارس می گوید: بعد از گذشت 11 ماه در بازگشت از عملیات والفجر6 و خیبر برای شناسایی، به منطقه سومار کرمانشاه اعزام شدیم که در آن عملیات شهید طوسی هم حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن بعثی در اسارت از رزمندگان چه می خواست؟

دشمن بعثی در اسارت از رزمندگان چه می خواست؟