مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 15:172022-08-16دانش

تقویت تحقیق و توسعه در صنعت و جامعه با بهره گیری از دانش آموختگان برگزیده دکتری


معاون بنیاد ملی نخبگان از امضای توافق نامه «تقویت تحقیق و توسعه در صنعت و جامعه با بهره گیری از دانش آموختگان دکتری برگزیده» میان وزارت علوم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بنیاد ملی نخبگان، دکتر عباس ابراهیمی معاون سرآمدان و نخبگان تمام وقت در نهاد میزبان همکاری کنند، مشمول این طرح هستند.

ابراهیمی گفت: این طرح شامل کلیه رشته ­های دانشگاهی است و تعداد پذیرش در حوزه­ ها و شاخه­ های تخصصی با توجه به نیاز و اولویت های ملی و یا نهاد میزبان، مشخص خواهد شد.

پیشنهاد فعالیت های یکساله تحقیق و توسعه داوطلبان باید به تایید نهاد مذکور و دانشگاه همکار برسد و امکان تمدید طرح برای دوره یکساله دوم براساس ارزیابی گزارش عملکرد وجود دارد.

وی در پایان با بیان اینکه نهادهای میزبان باید درخوا ست ­های خود را به صورت سالانه و بر اساس فرمت مورد نظر به کمیته مشترک (وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و بنیاد ملی نخبگان) اعلام کنند، گفت: نهاد میزبان موظف است با دانشگاه محل تحصیل دانش آموخته برای حضور یک استاد ناظر طرح موافقت کند، همچنین حداقل 50 درصد حقوق پذیرفته شدگان (حقوق استادیار پایه 1 دانشگاه تهران) باید توسط نهاد میزبان تامین شود و از سوی دیگر، عقد قرارداد و امور حقوقی و پرسنلی مربوطه نیز بر عهده این نها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت تحقیق و توسعه در صنعت و جامعه با بهره گیری از دانش آموختگان برگزیده دکتری

تقویت تحقیق و توسعه در صنعت و جامعه با بهره گیری از دانش آموختگان برگزیده دکتری