مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 20:022022-08-15اقتصادي

انجیر خشک نخی آردی گلاب


یکی از تنقلات و خشکبار هایی که بسیار پر طرفدار می باشد، انجیر خشک نخی است که صادرات خوبی دارد و بسیاری از تاجران، انجیر را برای تجارت انتخاب می کنند و بازار خرید و فروش خیلی خوبی دارد که این سایت انجیر های مرغوبی را با قیمت روز عرضه می کند.

اگر به بازار روز و فروشگاه ها رفته باشید انواع بسیار گوناگونی از انجیر خشک نخی را دیده اید که با قیمت های متفاوتی عرضه می شود و عده زیادی از این خشکبار خرید می کنند.

دلیل استقبال و خرید مردم از این خشکبار مقوی فواید بسیاری است که در بهبود و درمان بیماری ها دارد که این روز ها طب سنتی هم مصرف آن را توصیه می کند.

پزشکان سنتی مصرف انجیر خشک نخی را برای زنان باردار توصیه می کنند و معتقدند که انجیر خشک بر رشد و هوش جنین تاثیر بسزایی دارد و مصرف آن همراه با گردو و پسته باعث تقویت حافظه مادر باردار می شود.

یکی از بارز ترین توصیه طب سنتی مصرف انجیر برای درمان یبوست می باشد به این ترتیب که چند عدد انجیر به مدت یک شبانه روز، داخل یک لیوان آب ولرم خیسانده و صبح ناشتا میل شود که باعث نرمی روده ها می شود.

هنگام سرما خوردگی، یکی از آزار دهنده ترین درد ها گلو درد و سرفه می باشد که پزشکان سنتی برای رفع آن، جوشانده انجیرخشک چاق را تجویز می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجیر خشک نخی آردی گلاب

انجیر خشک نخی آردی گلاب