مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 09:472022-08-14سياسي

ضرورت بهره گیری از ظرفیت رسانه ها در انعکاس دستاوردهای دولت سیزدهم


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، گفت: دستگاه های اجرایی و فرمانداران در اولین سالگرد فعالیت دولت سیزدهم با بسیج امکانات خدمات و دستاوردهای دولت را با بهره گیری از اصحاب رسانه به نحو مطلوب منعکس کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، احسان کامرانی امروز در جلسه شورای اطلاع رسانی استان با تسلیت ایام شهادت مظلومانه حضرت امام حسین علیه السلام و یاران باوفایش و امام زین العابدین (ع) عنوان کرد: نهضت عاشورا و رشادت های سالار شهیدان باعث ماندگاری دین مبین اسلام در طول تاریخ شده است.

وی با گرامیداشت روز خبرنگار، تصریح کرد: خبرنگاران نقش بسزایی در معرفی توانمندی ها و ظرفیت های استان در بخش های مختلف در سطح کشور دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: خبرنگاران به عنوان یکی از ارکان مردم سالاری نقش مهمی در برقراری ارتباط بین مردم و مسئولان به عنوان پل ارتباطی دارند.

کامرانی با اشاره به در پیش بودن هفته دولت، افزود: دولت مردمی از بدو فعالیت تاکنون منشا خدمات بسیاری در بخش های مختلف بوده که نیازمند انعکاس در جامعه است.

وی در همین خصوص افزود: هفته دولت فرصت بسیار مناسبی برای معرفی خدمات و دستاوردهای دولت سیزدهم در بخش های مختلف به مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بهره گیری از ظرفیت رسانه ها در انعکاس دستاوردهای دولت سیزدهم

ضرورت بهره گیری از ظرفیت رسانه ها در انعکاس دستاوردهای دولت سیزدهم