مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 19:222022-08-13سياسي

چهار هدف گذاری کلان مرکز پژوهش های مجلس برای برنامه هفتم توسعه


مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در گزارشی به تحلیل راهبردی وضعیت اقتصادی و اجتماعی کشور به همراه ارائه راهبردها و رویکردهای اصلاحی در آستانه برنامه هفتم توسعه پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، دفتر مطالعات اقتصادی مرکز پژوهش های مجلس با همکاری دیگر دفاتر این مرکز طی گزارشی به تحلیل راهبردی وضعیت اقتصادی و اجتماعی کشور در آستانه برنامه هفتم توسعه کشور به همراه ارائه راهبردها و رویکردهای اصلاحی پرداخت.

بابک نگاهداری رییس مرکز پژوهش های مجلس در گفتار با روحانیون، دانشگاهیان، صاحب نظران در خصوص این پیش نویس گفت: مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، برنامه ریزی، پیشرفت و توسعه کشور را امری اجتماعی تلقی می کند و معتقد است این سیاستگذاری اجتماعی باید با مشارکت و همراهی حداکثری نخبگان و مردم جامعه انجام پذیرد.

وی در ادامه اظهار کرد: اهمیت شکل گیری گفتمان اجتماعی پیشرفت و توسعه در جامعه کم تر از خود تهیه برنامه نیست.

در این راستا به منظور شکل گیری گفت وگوی اجتماعی و بهره مندی از نظرات ارزشمند صاحب نظران و نخبگان کشور در ارائه مشورت به نهادهای تصمیم گیر در تدوین و تصویب برنامه پنج ساله هفتم پیشرفت و توسعه کشور، این مرکز به عنوان یک نهاد سیاست پژوهی تحلیل و چارچوب پیشنهادی خود برای برنامه هفتم پیشرفت و توسعه را که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار هدف گذاری کلان مرکز پژوهش های مجلس برای برنامه هفتم توسعه

چهار هدف گذاری کلان مرکز پژوهش های مجلس برای برنامه هفتم توسعه