مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 18:522022-08-13اجتماعي

آموزش و پرورش باشگاه سیاسی عده ای خاص نیست/ قرار نیست همه را درو کنیم


مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی دور نگه داشتن آموزش و پرورش از سیاسی کاری و سیاست زدگی را از مهم ترین برنامه خود اعلام کرد و گفت: نمی گذارم آموزش و پرورش باشگاه سیاسی عده ای خاص شود چون که برای اعتلای اهداف انقلاب اسلامی به آموزش و پرورش آمده ام.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، علیرضا صیادی بعد از ظهر امروز در نشست هم اندیشی سند تحول بنیادین و جهاد تبیین مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی و اصحاب رسانه در باشگاه فرهنگیان تبریز اظهار کرد: اهمیت آموزش و پرورش بر هیچکس پوشیده نیست و همه دولت ها دارای دستگاه تعلیم و تربیت هستند و بر اساس آیین و سنت و سیاست های کشور خودشان اداره می شوند ولی آموزش و پرورش نظام جمهوری اسلامی در تلاش  است که دانش آموزان را بر اساس اهداف اسلامی ایرانی رشد دهد.

صیادی افزود: آموزش و پرورش از دوره مکتب خانه ای راه های پر فراز و نشیبی طی کرده و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی از نظر کمی و کیفی رشد بزرگی صورت گرفته است که یکی از آنها پوشش تحصیلی می باشد .

مدیرکل آموزش و پرورش استان اضافه کرد: توسعه کمی آموزش و پرورش  بعد از انقلاب در راستای عدالت آموزشی بوده که می توان مدعی شد در این حوزه یک شاهکار صورت گرفته است اما هر باغی دارای آسیب هایی نیز می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پرورش باشگاه سیاسی عده ای خاص نیست/ قرار نیست همه را درو کنیم

آموزش و پرورش باشگاه سیاسی عده ای خاص نیست/ قرار نیست همه را درو کنیم