مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 10:422022-08-12پزشكي

افزایش بیماران کرونایی بدحال در استان سمنان/ مردم برای تزریق واکسن مراجعه کنند


معاون دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با بیان اینکه شمار بیماران کرونایی بدحال در این استان رو به افزایش است، گفت: مردم هر چه سریع تر برای تزریق واکسن مراجعه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سعید کساییان، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان پیش از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: شمار بیماران کرونایی بدحال در استان سمنان رو به افزایش است.

وی اضافه کرد: طی یکی دو هفته اخیر تعداد بستری شدگان در بخش ICU افزایش یافته و این نشان می دهد که این بیماری همچنان خطرناک است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان افزود: از 51 مورد بیمار کرونایی بستری در بیمارستان های زیر پوشش این دانشگاه، 22 نفر در بخش ICU نگهداری می شوند.

کساییان با تأکید بر اینکه واکسیناسیون در کاهش شدت بیماری مؤثر است، بیان کرد: خواهش ما از کسانی که بیمار نشده اند، این است که واکسیناسیون خود را کامل کنند.

وی گفت: 13 تا 15 درصد مردم استان سمنان هنوز نوبت یک واکسن خود را تزریق نکرده اند که جای تعجب دارد و از همه این افراد و کسانی که 6 ماه از تزریق آخرین دز واکسنشان گذشته و در این ایام بیمار نشده اند، خواهش می کنیم که برای تزریق واکسن مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بیماران کرونایی بدحال در استان سمنان/ مردم برای تزریق واکسن مراجعه کنند

افزایش بیماران کرونایی بدحال در استان سمنان/ مردم برای تزریق واکسن مراجعه کنند