مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 10:572022-08-09اجتماعي

تکذیب فیلم مرگ و میر قوچ و میش ها در اصفهان


علت مرگ و میر، بیماری ناشی از تغییر ناگهانی دما و یخبندان اعلام شد که رویدادی کاملا موقت بوده و در همان زمان برطرف شده است.

- معاون محیط زیست طبیعی حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: فیلم مرگ و میر قوچ و میش ها در پارک ملی و پناهگاه حیات وحش کلاقاضی اصفهان صحت ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، در پی باز نشر مکرر خبری غیر واقعی و ناصحیح منتسب به مرگ جمعی قوچ و میش ها در پارک ملی و پناهگاه حیات وحش کلاه قاضی، حسین اکبری، ضمن تکذیب این خبر اظهار کرد: همانطور که در آبان ماه 1400 نیز اعلام شد؛ فیلم بازنشر شده مرگ و میر قوچ و میش ها در فضای مجازی مربوط به فروردین 1398 در پارک ملی گلستان واقع در شمال شرق ایران بوده است.

وی افزود: بر اساس بررسی های کارشناسی انجام شده آن زمان علت تلفات قوچ ها در آن پارک عامل بیماری همه گیر، سموم یا عوامل انسانی تشخیص داده نشد، بلکه علت مرگ و میر، بیماری ناشی از تغییر ناگهانی دما و یخبندان اعلام شد که رویدادی کاملا موقت بوده و در همان زمان برطرف شده است.

معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی حفاظت محیط زیست استان اصفهان در خصوص نژاد قوج های تلف شده گفت: همانطور که در این فیلم مشخص است، قوچ و میش مورد نظر، نژاد اوریال بوده که نژادی مختص شمال شرق ایران است؛ در حالی که جمعیت قوچ های پارک ملی کلاه قاضی در استان اصفهان از نژاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب فیلم مرگ و میر قوچ و میش ها در اصفهان

تکذیب فیلم مرگ و میر قوچ و میش ها در اصفهان