مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مرداد 1401 ساعت 14:172022-08-08سياسي

ماندگاری دین اسلام به برکت خون ابا عبدالله است


امام جمعه زنجان با بیان اینکه بنی امیه با حکومت خود به دنبال از بین بردن اسلام بود، گفت: ماندگاری دین اسلام به برکت امام حسین(ع)، خون ایشان و کسانی است که الگوی آنان اباعبدالله بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، آیت الله شیخ علی خاتمی در نماز ظهر عاشورای زنجان که در میدان انقلاب این شهر اقامه شد، با بیان اینکه بنی امیه با حکومت خود به دنبال از بین بردن اسلام بود، اظهار داشت: ماندگاری دین اسلام به برکت امام حسین(ع)، خون ایشان و کسانی است که الگوی آنان اباعبدالله بوده است.

  امام جمعه زنجان با بیان اینکه انقلاب اسلامی شعبه از انقلاب و قیام امام حسین(ع) و عاشورا است، گفت: جوانان و قهرمانان این مرز و بوم در دفاع مقدس سینه سپر کردند و منطق و آرمان آنها، منطق و آرمان امام حسین(ع) بود.

وی با اشاره به فرمایش امام راحل که فرمودند؛ این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است، تصریح کرد: دشمنان نظام و انقلاب به دنبال این هستند که اسلام در جامعه حاکم نباشد.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه تجدید نظر در اندیشه های امام حسین (ع) انقلاب اسلامی را بیمه می کند، گفت: دشمن در نظر دارد که اسلام نباشد و تبلیغات منفی علیه نظام و انقلاب اسلامی انجام می دهد تا چهره اسلام را ضعیف نشان دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماندگاری دین اسلام به برکت خون ابا عبدالله است

ماندگاری دین اسلام به برکت خون ابا عبدالله است