مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مرداد 1401 ساعت 10:572022-08-08سياسي

فرزند شهید تاش موسی: پدرم بر حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه تاکید داشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، زهرا تاش موسی فرزند شهید مدافع حرم مصطفی تاش موسی درباره بازگشت پیکر پدر شهیدش  می گوید؛ برگشت پدرم را عنایت خدا و پاداش صبر زینبی خانواده می دانم و ایشان مردم دار بودند و خدمت به مردم را به همگان به ویژه به مسؤولان توصیه می کردند.

فرزند شهید تاش موسی با اشاره به اینکه شهید تاش موسی تنها شهید مدافع حرم رامسر است، گفت: پدرم تاکید داشت که پشتیبان ولایت فقیه باشیم.

در ادامه شایان تاش موسی فرزند دیگر شهید مدافع حرم مصطفی تاش موسی هم نیز در این مراسم،گفت: خداوند متعال را شاکرم که با خبر بازگشت پیکر پدر، دل مادر و خواهرم شاد شد.

فرزند شهید مدافع حرم تاش موسی به برگزاری مراسم با شکوه وداع با پنج شهید مدافع حرم  رحیم کابلی ، محمدامین کریمیان ، مصطفی تاش موسی ، عباس آسمیه و عبدالله اسکندری توسط مردم مومن و شهیدپرور شهر مقدس مشهد اشاره و اضافه کرد: این جمعیت پدرم شهید مصطفی تاش موسی را نمی شناختند و این حضور، دلگرمی بزرگی برای خانواده من است.

شایان تاش موسی در ادامه به بیان رشادت های پدر خود در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم هم پرداخت و خاطرنشان کرد: خبر بازگشت پدرم  پس از گذشت هفت سال در ماه محرم حسینی، پاداش صبر خانواده ام در این سال ها بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرزند شهید تاش موسی: پدرم بر حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه تاکید داشت

فرزند شهید تاش موسی: پدرم بر حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه تاکید داشت