مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 15:422022-07-30بين الملل

وزیر دفاع جمهوری آذربایجان: تحرکات نظامی مرزی قاطعانه سرکوب شود


وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با بررسی وضعیت مرزها با ارمنستان به مقام های ارشد نظامی دستور داد هرگونه تحرکات نظامی قاطعانه سرکوب شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزیر دفاع جمهوری آذربایجان روز شنبه در دیدار با معاونان وزارت دفاع، فرماندهان نیروها و دیگر مقامات ارشد نظامی در ساختمان وزارت دفاع این کشور دیدار کرد و گفت، هرگونه تحریک نظامی نیروهای مسلح ارمنستان قاطعانه سرکوب شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری ترند نیوز ژنرال ذاکرحسن اف وزیر دفاع جمهوری آذربایجان اظهار داشت نظرات رییس دولت از وظایف مهمی است که به ارتش آذربایجان محول شده است.

بر اساس این گزارش، وزیر دفاع جمهوری آذربایجان به طور گسترده وضعیت عملیاتی و شرایط کنونی در مرز با ارمنستان و همچنین قره باغ که نیروهای حافظ صلح روسیه به طور موقت در آن مستقر هستند را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد و دستور داد که به طور مستمر آماده سرکوب فوری و قاطعانه هر نوع تحریک احتمالی طرف مقابل باشند.

ژنرال حسن اف دستور داد شدت تمرینات و آموزش های میدانی افزایش داده و آمادگی رزمی بالای نیروهای مسلح این کشور حفظ شود.

   وزیر دفاع  جمهوری آذربایجان دستورات تکمیل کار آماده سازی زمستانی در یگان ها، تحویل به موقع تدارکات لازم به یگان های مستقر در مناطق کوهستانی، جذب و توزیع نیروهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع جمهوری آذربایجان: تحرکات نظامی مرزی قاطعانه سرکوب شود

وزیر دفاع جمهوری آذربایجان: تحرکات نظامی مرزی قاطعانه سرکوب شود