مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مرداد 1401 ساعت 18:422022-07-23سياسي

توضیحات راکعی درباره حواشی سخنرانی کولایی


رییس کمیته زنان خانه احزاب ایران نسبت به حواشی مطرح شده در فضای مجازی پیرامون سخنرانی الهه کولایی در همایش مطالبات زنان در قرن جدید توضیحاتی ارائه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا، فاطمه راکعی دبیرکل جمعیت زنان مسلمان نواندیش و رییس کمیته زنان خانه احزاب ایران در گفت وگو با ایلنا، در رابطه با انتشار برخی تصاویر و حواشی پیرامون سخنرانی دکتر الهه کولایی در همایش مسائل و مطالبات زنان در آغاز قرن جدید که روز پنجشنبه توسط کمیته زنان خانه احزاب برگزار شد، گفت: این مساله ای که پیش آمد یک موضوع کوچک و حاشیه ای بود و من نمی دانم چه کسانی با چه اهدافی می خواهند این موضوع را بزرگ جلوه دهند.

در میان صحبت های خانم دکتر کولایی، دبیر اجرایی نشست اطلاع دادند که بیرون از سالن با من کار فوری دارند.

وی ادامه داد: بعد از خروج از سالن دیدم که از پلیس امنیت آمده اند و می خواهند ببینند که با چه مجوزی این همایش برگزار می شود.

من اطلاع داشتم که خانه احزاب از طریق وزارت کشور برای این مساله اقدام کرده و ما مجوز برگزاری از وزارت کشور داشتیم و مشکلی از این بابت نبود.

راکعی افزود: سریعاً به سالن برگشتم و متوجه شدم که ظاهرا نایب رییس جلسه از غیبت من نگران شده و پایین آمدند که ببینند علت اینکه جلسه را ترک کردم، چیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات راکعی درباره حواشی سخنرانی کولایی

توضیحات راکعی درباره حواشی سخنرانی کولایی