مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 تیر 1401 ساعت 20:022022-07-19اقتصادي

برنامه جهانی غذا: حدود 19 میلیون نفر در افغانستان با گرسنگی جدی روبرو هستند


برنامه جهانی غذا در صفحه توییتر خود اعلام کرد که که امسال به حدود 10 میلیون زن، کمک غذایی کرده و برای آنان خدمات آموزش های فنی و حرفه ای را در سراسر افغانستان فراهم کرده است.

- برنامه جهانی غذا در صفحه توییتر خود اعلام کرد که که امسال به حدود 10 میلیون زن، کمک غذایی کرده و برای آنان خدمات آموزش های فنی و حرفه ای را در سراسر افغانستان فراهم کرده است.

اداره برنامه جهانی غذا به عنوان نهاد کمک غذایی سازمان ملل متحد و بزرگترین نهاد انسانی جهان در زمینه امنیت غذایی و رفع گرسنگی اعلام کرد که نزدیک به 19 میلیون نفر از جمعیت افغانستان با گرسنگی جدی روبرو هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، برنامه جهانی غذا در صفحه توییتر خود اعلام کرد که که امسال به حدود 10 میلیون زن، کمک غذایی کرده و برای آنان خدمات آموزش های فنی و حرفه ای را در سراسر افغانستان فراهم کرده است.

وحیدالله امانی، سخنگوی برنامه جهانی غذا، گفت: این کمک ها شامل 540 هزار تن مواد غذایی و کمک نقدی به ارزش 149 میلیون دلار چه به شکل پول نقد یا کوپن مواد غذایی در سراسر افغانستان در34 ولایت توزیع شده است.

از سوی دیگر بر اساس اطلاعات وزارت اقتصاد طالبان، نزدیک به 90 نهاد مددرسان تنها در بخش توزیع کمک‎های مواد غذایی در افغانستان جواز فعالیت گرفته اند که از این میان تنها 53 نهاد آن وابسته به برنامه جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه جهانی غذا: حدود 19 میلیون نفر در افغانستان با گرسنگی جدی روبرو هستند

برنامه جهانی غذا: حدود 19 میلیون نفر در افغانستان با گرسنگی جدی روبرو هستند