مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 تیر 1401 ساعت 12:122022-07-19سياسي

بهادری جهرمی: اشتغال آفرینی نیازمند حرکت جهادی است


سخنگوی دولت سیزدهم اشتغال آفرینی را نیازمند حرکت های جهادی دانست و گفت: در حوزه اشتغال آفرینی باید به الگوهای توسعه علمی توجه شود و طرح های توسعه اقتصادی به مراکز عالی و مدارس کشور برگشته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، علی بهادری جهرمی سخنگو و رییس شورای اطلاع رسانی دولت سیزدهم پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه اولین رویداد ملی هجرت اشتغال آفرین که در تالار مفید دانشگاه قم برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: از زحمات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای برگزاری این رویداد تشکر می کنم و این رویداد نشان دهنده این است که مسئولین حوزه اشتغال در دولت سیزدهم راه درستی را انتخاب کرده اند.

وی افزود: امیدوارم این حرکت باعث شود تحول بزرگ و موثری در حوزه اشتغال زایی محقق شود، شروع این رویداد از دانشگاه راه درستی است که توسط مسئولین برگزیده شده و دیدگاهی که در این رویداد وجود دارد یک نشان از روحیه جهادی است و امیدواریم اتفاقات خوبی در آینده رخ دهد.

سخنگوی دولت تصریح کرد: اشتغال و اشتغال آفرینی نیازمند هجرت و در کنار آن جهاد است، در حوزه اشتغال آفرینی باید نیت جهاد داشته باشیم، متاسفانه بعضی از افراد حواسشان نیست که در نبرد عرصه اقتصادی حرکت می کنند و توجه کافی به موضوع جنگ اقتصادی ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهادری جهرمی: اشتغال آفرینی نیازمند حرکت جهادی است

بهادری جهرمی: اشتغال آفرینی نیازمند حرکت جهادی است