مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 22:122022-07-07سياسي

یادواره ملی شهید شاخص جامعه کارگری درساری برگزار می شود


فرمانده سپاه کربلا از برگزاری یادواره ملی شهید یزدانخواه شهید شاخص جامعه کارگری و کارفرمایی در دی ماه سال جاری در مرکز استان مازندران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، جمعی از دست اندرکاران و اعضای ستاد یادواره بزرگداشت شهید نوروز علی یزدانخواه شهید شاخص جامعه کارگری و کارفرمایی کشور در سال 1401 عصر امروز با فرمانده سپاه کربلا دیدار کردند.

سردار سیاوش مسلمی در حاشیه این دیدار از برگزاری یادواره ملی شهید یزدانخواه شهید شاخص جامعه کارگری و کارفرمایی در دی ماه سال جاری در مرکز استان خبر داد و گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته یادواره دیگری هم در شهر فریدونکنار در زادگاه این شهید برگزار می شود.

وی با تاکید بر ترویج فرهنگ شهید و شهادت در جامعه به ویژه قشر کارگری، افزود: تلاش سپاه و مجموعه بسیج کارگری رصد و پایش و احصای مشکلات این قشر با استفاده از ظرفیت مدیران و متولیان این بخش است.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه قشر کارگری را یکی از اقشار تاثیرگذار در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: برنامه ریزی شده است تا یک کمیسیون تخصصی و ویژه در مجموعه کارگری استان تشکیل بدهیم و با دعوت از مدیران و متولیان تشکل های کارگری، مشکلات این قشر در حوزه معیشتی، درمان و به ویژه امنیت شغلی برطرف کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره ملی شهید شاخص جامعه کارگری درساری برگزار می شود

یادواره ملی شهید شاخص جامعه کارگری درساری برگزار می شود