مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 19:072022-07-07اقتصادي

آیا برای دریافت دوز تقویت کننده کرونا باید تا پاییز صبر کنیم؟


در صورتی که آزمایش کووید شما مثبت شده باشد باید برای دریافت این دوز صبر کنید در غیر این صورت دلیلی وجود ندارد که منتظر بمانید تا دومین واکسن تقویت کننده خود را در پاییز دریافت کنید.

- در صورتی که آزمایش کووید شما مثبت شده باشد باید برای دریافت این دوز صبر کنید در غیر این صورت دلیلی وجود ندارد که منتظر بمانید تا دومین واکسن تقویت کننده خود را در پاییز دریافت کنید.

ممکن است از خود سوال کنید که آیا دوز تقویت کننده واکسن کووید-19 را باید هم اکنون دریافت کنید یا تا پاییز که پیش بینی می شود موارد دوباره افزایش می یابد و انتظار می رود واکسن جدیدی در دسترس قرار گیرد، صبر کنید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فقط در صورتی که آزمایش کووید شما مثبت شده باشد باید برای دریافت این دوز صبر کنید در غیر این صورت دلیلی وجود ندارد که منتظر بمانید تا دومین واکسن تقویت کننده خود را در پاییز دریافت کنید.

در واقع، متخصصان توصیه می کنند که فورا این دوز را دریافت کنید به خصوص اگر دچار نقص ایمنی هستید.

هانا نیومن، مدیر پیشگیری از عفونت در بیمارستان لنوکس هیل نیویورک ایالات متحده گفت: در حال حاضر سطح بالایی از انتقال ویروس در جامعه وجود دارد بنابراین بهتر است به محض اینکه واجد شرایط دریافت دوز تقویت کننده هستید، اقدام و زمان لازم برای ساخت آنتی بادی ها را فراهم کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا برای دریافت دوز تقویت کننده کرونا باید تا پاییز صبر کنیم؟

آیا برای دریافت دوز تقویت کننده کرونا باید تا پاییز صبر کنیم؟