مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 12:022022-07-07اقتصادي

لرستان برای رفع محرومیت نیازمند اعتبارات کلان است


معاون اقتصادی استانداری لرستان با تاکید بر اینکه انتظار سرمایه گذاری کلان بنیاد مستضعفان را در استان داریم، گفت: مجموعه های نیروگاهی، مجتمع های دامپروری و شیلات، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سیروس ابراهیمی صبح امروز در جلسه بررسی طرح های محرومیت زدایی و سرمایه گذاری بنیاد مستضعفان در لرستان، اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب هزینه های زیادی در استان انجام شده، با این وجود همچنان چهره لرستان محروم است.

وی خاطرنشان کرد: تغییر چهره استان نیازمند اعتبارات کلان  و سرمایه گذاری است.

معاون اقتصادی استانداری لرستان با اشاره به رتبه چهارم تورم و فلاکت استان در کشور، افزود: علی رغم اینکه نرخ اجناس پس از طرح مردمی سازی از دیگر استان ها کمتر است، اما استان در رتبه چهارم تورم قرار دارد که نشان می دهد درآمد مردم لرستان 60 درصد سرانه کشور است.

ابراهیمی با تاکید بر اینکه انتظار سرمایه گذاری کلان بنیاد مستضعفان را در استان داریم، افزود: مجموعه های نیروگاهی، مجتمع های دامپروری و شیلات، انرژی و پتروشیمی و پالایشگاهی، سیمان و سیمره از مواردی است که می تواند مورد توجه بنیاد برای سرمایه گذاری قرار گیرد.

وی با بیان اینکه حوزه سیمره نقش بسیار موثری در توسعه اقتصاد لرستان دارد، گفت: این مجموعه مستعد ایجاد باغات 10 هزار هکتاری انار و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لرستان برای رفع محرومیت نیازمند اعتبارات کلان است

لرستان برای رفع محرومیت نیازمند اعتبارات کلان است