مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 13:372022-07-06اجتماعي

کودکان بی سرپرست تا استقلال کامل رصد می شوند


معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی استان همدان گفت: کودکان بی سرپرست بعد از 18 سالگی به خانه مستقلی سپرده می شوند اما تا استقلال کامل هم رصد می شوند.

- زهره بختیاری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان در خصوص وضعیت کودکان بی سرپرست بهزیستی بعد از 18 سالگی اظهار کرد: معمولا 18 سالگی پایان سن کودکی است که فرقی بین دختر و پسر نیست و بعد ار آن وارد خانه مستقلی می شوند.

وی ادامه داد: سن 18 سالگی به نوعی حالت تکمیلی برای نگهداری این افراد است که تا 23 یا 25 سالگی آنجا هستند و بعد از آن مستقل شدن باید با نظارت مددکاری و کارشناسی باشد.

معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی استان همدان با بیان اینکه بهزیستی همواره این افراد را رصد می کند تصریح کرد: رصد اینها به گونه ای است که معمولا در بازه های زمانی یک ساله، پنج ساله و حتی 10 ساله وضعیت آنها پیگیری می شود.

وی با تاکید بر اینکه آسیب های اجتماعی نه تنها برای دختران بلکه برای پسران نیز وجود دارد عنوان کرد: معمولا دخترهای ما با ادامه تحصیل، اشتغال یا ازدواج مستقل می شوند و سعی می شود که از اجتماع دور نباشند و این مسئله از نگاه ما پنهان نیست.

بختیاری در پایان یادآور شد: در حال حاضر تعداد فرزندان ما در مراکز زیر پوشش بهزیستی 150 نفر است که تحصیل و زندگی روزمره آنها تحت کنترل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان بی سرپرست تا استقلال کامل رصد می شوند

کودکان بی سرپرست تا استقلال کامل رصد می شوند