مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 10:522022-07-05سياسي

هیات امنای مرکز گسترش تغییر کردند/ از مجید شاه حسینی تا سلیم غفوری


هیات امنای تازه مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی با حضور رییس سازمان سینمایی، معارفه شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس به نقل از ارتباطات و اطلاع رسانی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، بعد از ظهر دوشنبه 13 تیرماه، با حضور محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی در مرکز گسترش، اعضای هیات امنای تازه مرکز، احکام خود را دریافت کرده و معارفه شدند.

خزاعی در مجمع هیات امنای مرکز، درباره وضیعت و مسایل سینمای ایران، سیاست گذاری های سازمان سینمایی در حوزه مستند و ترویج مستندسازی در حوزه گفتمان انقلاب اسلامی صحبت کرد: مستندسازی و توجه به آن، نیاز جامعه امروز است.

سینمای مستند است که تصویر واقعی ایران اسلامی را برای آیندگان باقی می گذارد و تحریف ها و جعل ها درباره فراز و فرودهای تاریخی و سیاسی این سرزمین و مردمش را آشکار می کند.

سازمان سینمایی برخود واجب می داند در حوزه سینمای داستانی و مستند، گفتمان انقلاب اسلامی را ترویج کرده، در عین توجه به مخاطب، آثاری را تولید کند که معرف باورهای اعتقادی، فرهنگ، آداب و سنت های ایران اسلامی باشد.

رییس سازمان سینمایی ادامه داد: طرح مسائل کشور، کشف استعدادهای جوان، بیان دغدغه های مردم و ساخت مستند درباره موضوع های مغفول مانده تاریخی، اجتماعی و سیاسی از اولویت هایی است که باید در مرکز پیگیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیات امنای مرکز گسترش تغییر کردند/ از مجید شاه حسینی تا سلیم غفوری

هیات امنای مرکز گسترش تغییر کردند/ از مجید شاه حسینی تا سلیم غفوری