مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 15:472022-07-04سياسي

«ازدواج کن درست میشه!» موضوع سی و هشتمین قند شکن در یزد


سی و هشتمین محفل طنز «قندشکن» با موضوع «ازدواج کن درست میشه!» با حضور طنزپردازان در حوزه هنری یزد برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، به مناسبت سالروز پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته ازدواج، سی و هشتمین محفل طنز قندشکن با موضوع ازدواج کن درست میشه! برگزار می شود.

  در این محفل ادبی شاعران و طنزپردازان آثار خود را درباره ازدواج آگاهانه، بهنگام، آسان و پایدار و همچنین ترویج فرزندآوری، جامعه سالم، پویا و بالنده ارائه می کنند.

این محفل سه شنبه 14 تیرماه، ساعت 20:30 در حوزه هنری استان یزد واقع در چهار راه فاطمیه، ابتدای خیابان آیت الله کاشانی، کوچه آزادی برگزار می شود و ورود برای عموم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی آزاد و رایگان است.

نویسندگان، شاعران، طنزپردازان و علاقه مندان می توانند آثار طنز خود را در انواع شعر، نثر، داستان و استندآپ جهت خواندن و اجرا در محافل قندشکن از طریق رایانامه qandshekan@gmail.

com یا شماره 09132597012 ارسال کنند.

محفل طنز قندشکن از دهه فجر 1395 با هدف ترویج طنز عفیف و سالم، حفظ و انتشار اصطلاحات بومی و محلی، آشنایی خانواده ها و فرزندان با شیوه شوخی صحیح و سالم، پرورش خلاقیت های ادبی، حمایت از استعدادهای بومی برای تولید طنز فاخر، ایجاد فضای شاد، بانشاط و امیدبخش در جامعه و همچنین تقو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ازدواج کن درست میشه!» موضوع سی و هشتمین قند شکن در یزد

«ازدواج کن درست میشه!» موضوع سی و هشتمین قند شکن در یزد