مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 09:272022-07-03سياسي

انتقاد کیهان از منتقدان باقری و سکوت درباره سفر او به مسکو در سکوت خبری


گویا بازندگان سیاسی داخلی با آمریکایی ها تقسیم کار کرده و آمریکایی ها هم روی بازی رسانه ای و عملیات روانی آنها حساب باز کرده تا ضمن فشار به حاکمیت، - گویا بازندگان سیاسی داخلی با آمریکایی ها تقسیم کار کرده و آمریکایی ها هم روی بازی رسانه ای و عملیات روانی آنها حساب باز کرده تا ضمن فشار به حاکمیت، تیم مذاکره کننده کشورمان را ناتوان نشان داده و عدم توافق را به پای دولت سیزدهم بنویسند.

کیهان با اشاره به واکنش های متعدد به شکست مذاکرات قطر نوشت:مذاکرات دو روزه دوحه به دلیل کارشکنی آمریکایی ها بی نتیجه مانده و میان طیف های مختلف داخل و خارج، بحث و بررسی های متفاوتی را به دنبال داشته است.

در شرایطی که آمریکایی ها به ادامه کارشکنی و باج خواهی خود ادامه می دهند اما برخی پادوهای داخلی غرب در تلاش اند تا ضمن پیش بردن سیاست سازش و تسلیم، در افکار عمومی القا کنند که تیم مذاکره کننده ایران نابلد بوده و باید برای حل مشکلات اقتصادی در مذاکرات هسته ای کوتاه بیاید! با اینکه ترامپ از برجام خارج شد و بایدن هم نمی خواهد به برجام برگردد اما مدعیان اصلاحات که روزی در مسلک و قامت منجیان اقتصاد ظاهر می شدند و می گفتند امضای کری تضمین است، مقصر اصلی وضعیت فعلی برجام یعنی آمریکا را رها کرده و تیم مذاکره کننده کشور را آماج حملات خود قرار داده اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد کیهان از منتقدان باقری و سکوت درباره سفر او به مسکو در سکوت خبری

انتقاد کیهان از منتقدان باقری و سکوت درباره سفر او به مسکو در سکوت خبری