مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 09:122022-07-03سياسي

میرضیایف: مفاد حقوقی جمهوری «قره قلپاقستان» در قانون اساسی تغییر نمی کند


با توجه به ویژگی های قومی و فرهنگی منحصربه فرد، سنن و ارزش های ملی و جایگاه حقوقی ویژه «قره قلپاقستان» لازم است تمام مفاد حقوقی جمهوری «قره قلپاقستان» در قانون اساسی همچنان بدون تغییر بماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، شیرزاد اسداف رییس بخش مطبوعاتی ریاست جمهوری ازبکستان در کانال تلگرام خود با اشاره به اینکه رییس جمهور ازبکستان روز 2 ژوییه به شهر نوکوس سفر کرده اعلام کرد: شوکت میرضیایف رییس جمهور ازبکستان ضمن سخنرانی در پارلمان قره قلپاقستان گفت: با توجه به ویژگی های قومی و فرهنگی منحصربه فرد، سنن و ارزش های ملی و مقام حقوقی ویژه جمهوری قره قلپاقستان ، لازم می دانم ماده های حقوقی جمهوری قره قلپاقستان همچنان بدون تغییر می ماند؛  به عبارتی ماده های 70، 71، 72، 74، 75 قانون اساسی بدون تغییر خواهند ماند.

وی اظهار داشت: باید تاکید کرد که طرح قانون اساسی اعلام شده در مورد ارائه تغییرات و متمم به قانون اساسی ازبکستان از طریق یک همه پرسی تایید می شود.

پس از این، آن بر اساس نظرات و افکار شهروندان توسط مجلس قانون گذاری تکمیل خواهد شد.

سپس در مورد طرح همه پرسی جمهوری ازبکستان برگزار و شهروندان ما با رای گیری آزاد نظر خود را نسبت به این قضیه اعلام می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میرضیایف: مفاد حقوقی جمهوری «قره قلپاقستان» در قانون اساسی تغییر نمی کند

میرضیایف: مفاد حقوقی جمهوری «قره قلپاقستان» در قانون اساسی تغییر نمی کند