مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 09:222022-07-02پزشكي

تلاش دولت برای اتمام پروژه های نیمه تمام است


نگاه دولت به زیر ساخت های بهداشت و درمان و سلامت مردم ویژه است، تلاش خواهیم کرد طرح های در حال احداث هر چه زودتر به اتمام برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان  عین الهی امروز در سفر به ایرانشهر گفت: نگاه دولت به زیر ساخت های بهداشت و درمان و سلامت مردم ویژه است.

وزیر بهداشت در بازدید از پروژه های بهداشتی و درمانی ایرانشهر افزود: تلاش خواهیم کرد: طرح های در حال احداث هر چه زودتر به اتمام برسد.

  وی از بیمارستان 540 تختخوابی ایرانشهر به عنوانِ یکی از بزرگ ترین پروژه های بزرگ جنوب شرق کشور نامبرد و اظهار داشت : در حال حاضر این پروژه 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

  وزیر بهداشت گفت: بیمارستان 540 تختخوابی ایرانشهر بنام مرحوم دکتر امینی فرد نامگذاری شده زیرا وی نقش مهمی در ارتقای بهداشت و درمان منطقه داشته اند.

  عین الهی افزود: تلاش خواهیم کرد فاز اول بیمارستان 540 تختخوابی ایرانشهر که شامل اورژانس و اتاق عمل است را زودتر تکمیل و به بهره برداری برسانیم، با بهره برداری این پروژه شاهد خدمات مطلوب تری به مردم منطقه خواهیم بود.

  گفتنی است، وزیر بهداشت از مراکز طراح های در حال ساخت سوانح و سوختگی، ساختمان غذا و دارو، دانشکده پزشکی و خوابگاه دانشجویان و پروژه مادر و کودک ایرانشهر بازدید نیز کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش دولت برای اتمام پروژه های نیمه تمام است

تلاش دولت برای اتمام پروژه های نیمه تمام است