مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 12:572022-07-01سياسي

ضرورت برخورد مدعی العموم با برهم زنندگان امنیت روانی در فضای مجازی


با توجه به برخی شبه افکنی، دروغ پراکنی و ترویج فساد و فحشا در فضاهای مجازی، مردم از دادستان شهرستان می خواهند که دارند با این افراد خصوصاً مدیران و گردانندگان این گروها برخورد جدی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت الاسلام رضا علیزاده در خطبه های امروز نماز جمعه با اشاره به اینکه یکی از وظایف مهم قوه قضاییه، در قبال امنیت روانی مردم است، اظهار کرد: دستگاه قضایی باید با تخریب کنندگان اذهان مردم، با دروغ، شایعه، ترس و ناامیدی در فضاهای مجاری برخورد جدی کند.

امام جمعه بخش بهمن ادامه داد: امروز برخی گروها و کانال ها در فضاهای مجازی کارشان ترویج فساد و فحشا، شبهه افکنی، شایعه پراکنی، دروغ پردازی، قضاوت های نادرست و ناامید کردن مردم از اسلام، اهل بیت، نظام اسلامی و مسئولان انقلابی و خدوم است.

لذا مردم ما از دادستان که مدعی العموم است انتظار دارند با این افراد خصوصاً مدیران و گردانندگان این گروها برخورد جدی و عاجل کند.

با دستگاه قضا مطلوب نظام اسلامی فاصله داریم حجت الاسلام علیزاده افزود: اگرچه دستگاه قضا تاکنون اقدامات شایسته ای انجام داده است؛ اما باید گفت که با دستگاه قضا مطلوب نظام اسلامی فاصله دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت برخورد مدعی العموم با برهم زنندگان امنیت روانی در فضای مجازی

ضرورت برخورد مدعی العموم با برهم زنندگان امنیت روانی در فضای مجازی