مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 11:172022-07-01اقتصادي

اولتیماتوم به بانک های بوشهر برای پرداخت وام


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر گفت: بانک های استان بوشهر تا پایان تیر فرصت دارند تا تسهیلات مصوب شده را پرداخت کنند و در صورت جذب این اعتبارات، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، علی باستین امروز صبح در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در کارگروه استانی مقرر شد که بانک های عامل باید تا 20 تیر تمام پرونده های تصویب شده را پرداخت کنند، افزود: به تازگی 9200 میلیارد ریال اعتبار نفت برای 4 طرح تصویب شده است که 900 میلیارد ریال آن برای برقی کردن چاه های کشاورزی در اختیار شرکت توزیع نیروی برق قرار خواهد گرفت.

  معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر ادامه داد: در راستای تکلیف بانک ها به پرداخت تسهیلات تبصره 18 و نظارت بر پرداخت و هزینه کرد تسهیلات تکلیفی، کارگروهی در همه استان ها به دبیری اداره کل امور اقتصادی و دارایی تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه 3 طرح مهم سرمایه گذاری صنعت نفت نیز مشمول دریافت تسهیلات تبصره 18 شده اند گفت: طرح توسعه پالایشگاه پیشگامان سیراف، استحصال و تصفیه آلاینده های حاوی گوگرد و احداث یک مینی پالایشگاه در شهرستان تنگستان، سایر طرح های مصوب بخش نفت استان بوشهر هستند.

  باستین افزود: سهمیه اعتبار استانی به دو بخش بدون نفت و با نفت تفکیک می شود که در سال 1400 استان بوشهر حدود 6300 میلیارد ریال اعتب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولتیماتوم به بانک های بوشهر برای پرداخت وام

اولتیماتوم به بانک های بوشهر برای پرداخت وام