مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 09:572022-07-01بين الملل

مقام کویتی: زمزمه های جنگ جهانی سوم به گوش می رسد


رییس مجلس امت کویت با اشاره به شنیده شدن زمزمه وقوع جنگ جهانی سوم، گفت: وجود صدایی بی طرف که منادی اجرایی قانون و برقراری عدالت باشد، همچنان امری ضروری و نیازی مبرم به شمار می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، مرزوق الغانم، رییس مجلس امت کویت اعلام کرد وجود صدایی بی طرف که منادی اجرایی قانون و برقراری عدالت باشد، همچنان امری ضروری و نیازی مبرم به شمار می رود.

وی در کنفرانس پارلمان های جنبش عدم تعهد در باکو، پایتخت آذربایجان گفت: تداوم اشغالگری اسراییل در سرکوب و مهاجرت اجباری فلسطینی ها و ظلم در حق آنها در سایه نبود راهکاری عادلانه، شاهدی ملموس به تداوم اشتباهات در جهان است.

الغانم تاکید کرد: درد و رنج مردم فلسطین طی سال های گذشته ادامه یافته است و این امر لکه ننگی برای جامعه بین المللی به شمار می رود و نشانگر معیار دوگانه قانون در جهان است.

رییس مجلس کویت تاکید کرد: جهان با خطری واقعی از ماجراجویی های نسنجیده و آمادگی مستمر برای جنگ در مکان های مختلف رو در رو است.

وی اظهار داشت: پس از 67 سال از تاسیس جنبش عدم تعهد، چیزی تغییر نیافته است بلکه اسامی و چهره ها و گفتمان ها و راهبردها دستخوش تغییر شده است اما جوهره این خطر که مستلزم تشکیل این جنبش بود، همچنان وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام کویتی: زمزمه های جنگ جهانی سوم به گوش می رسد

مقام کویتی: زمزمه های جنگ جهانی سوم به گوش می رسد