مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 08:422022-07-01بين الملل

آمریکا و ژاپن رزمایش هوایی مشترک برگزار کردند


آمریکا و ژاپن رزمایش هوایی مشترک برگزار کردند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نیروهای پدافند هوایی ژاپن روز 29 ژوئن (هشتم تیر ماه) به همراه ارتش ایالات متحده رزمایش هوایی با حضور جنگنده ها بر فراز آب های ژاپن و دریای چین شرقی برگزار کردند.

خبرگزاری روسی تاس در این خصوص گزارش کرد، هشت جنگنده اف-15 و چهار جنگنده اف-2  از سوی ژاپن و دو بمب افکن راهبردی بی-1 از سوی ایالات متحده در این رزمایش هوایی شرکت کردند.

طبق گزارشی که امروز (جمعه) بر روی وب سایت نیروی پدافند هوایی ژاپن قرار گرفته بود، هدف از برگزاری این رزمایش مشترک، تقویت پتانسیل اتحاد ژاپن و آمریکا بیان شده است.

خبرگزاری کیودو در این خصوص گزارش کرد، ژاپن و ایالات متحده به دنبال ارسال سیگنال بازدارندگی به چین و روسیه از طریق برگزاری این رزمایش های مشترک هستند.

در گزارش وزارت دفاع ژاپن آمده است که این دومین بار در دو هفته گذشته است که ایالات متحده و ژاپن بر فراز دریای ژاپن رزمایش مشترک برگزار می کنند.

پیش از آن در چهارم خرداد، درست در همان روز آزمایش های موشکی کره شمالی، وزارت دفاع ژاپن امروز (پنجشنبه) اعلام کرد که توکیو و واشنگتن با مشارکت هشت جنگنده، یک رزمایش هوایی بر فراز دریای ژاپن انجام دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا و ژاپن رزمایش هوایی مشترک برگزار کردند

آمریکا و ژاپن رزمایش هوایی مشترک برگزار کردند