مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 23:272022-06-30حوادث

حریق در واحد تجاری چهکند بیرجند، خسارت جانی نداشت


سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند از تلاش یک ساعته آتشنشانان برای اطفا حریق واحد تجاری در چهکند بیرجند خبر داد و گفت: این تلاش نتیجه بخش بده و حادثه خسارت جانی نداشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، علی حیاتی، سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند به رسانه های گروهی اعلام کرد: ساعت 3 و 12 دقیقه بامداد حادثه آتشسوزی در مغازه سوپر مارکت واقع در خیابان پیامبر اعظم(ص) شهرک چهکند به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی بیرجند اعلام شد.

وی افزود: اولین تیم عملیاتی از ایستگاه 5 به محل اعزام شدند که با مشاهده حجم زیاد آتش در خواست نیروی کمکی کرده و  تیم عملیاتی از ایستگاه شش بیرجند به محل حادثه اعزام شد.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند خاظرنشان کرد: خوشبختانه  این حادثه خسارت جانی نداشته و  تیم های عملیاتی پس از قطع جریان گاز و برق  اقدام به مهار شعله های آتش کردند.

حیاتی با بیان اینکه اطفا حریق کامل این حادثه حدود یک ساعت طول کشید و پس از آن عملیات تهویه دود انجام شد، یادآور شد: این اتفاق در زمان بسته بودن درب مغازه حادث شده و بررسی علت آن نیز به زمان دارد.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریق در واحد تجاری چهکند بیرجند، خسارت جانی نداشت

حریق در واحد تجاری چهکند بیرجند، خسارت جانی نداشت