مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 15:122022-06-30سياسي

90 درصد پرونده های شورای حل اختلاف زندان های یزد ختم به سازش شد


رییس اداره توسعه حل اختلاف استان یزد گفت: در یک سال گذشته 1هزار و 880 فقره پرونده به شعب شورای حل اختلاف زندان ارجاع شده است که بالای 90 درصد از این پرونده های ارجاعی با سازش ختم گردیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمدرضا حداد ظهر امروز در آیین بزرگداشت هفته قوه قضاییه این استان با بیان این که طی یک سال گذشته یکهزار و 880 فقره پرونده به شعب شورای حل اختلاف زندان های استان یزد ارجاع شده است، کرد: سعی شده این موارد به صلح و سازش منطقی ختم به خیر شود.

وی با بیان این که در حال حاضر بالای 90 درصد از  پرونده های ارجاعی با سازش ختم شده است ، افزود: این میزان سازش از طریق شعب شورای حل اختلاف در زندان های یزد و اردکان و بازدداشت گاه های ابرکوه و خاتم حاصل گردیده است.

رییس اداره توسعه حل اختلاف استان یزد به تلاش مضاعف مجموعه شورهای حل اختلاف استان اشاره کرد و گفت: در استان یزد تنها 24 پرونده مسن بالای یکسال وجود دارد و در اجرای احکام شورا نیز 241 فقره پرونده مسن بالای یکسال وجود دارد که باید تعیین تکلیف شود.

حداد در ادامه از تایید 88 درصدی آراء صادره در شورای حل اختلاف خبر داد و گفت: سعی بر اتقان حداکثری آراء در مجموعه شورای حل اختلاف بوده است و در یک سال گذشته تنها 12درصد از آراء شورا نقض گردیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد پرونده های شورای حل اختلاف زندان های یزد ختم به سازش شد

90 درصد پرونده های شورای حل اختلاف زندان های یزد ختم به سازش شد