مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 12:522022-06-30حوادث

تانکر 30 هزار لیتری بنزین در محور سروستان-جهرم واژگون شد


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از واژگونی یک دستگاه تانکر 30 هزار لیتری حامل سوخت بنزین در جاده سروستان به جهرم خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدهادی قانع با اعلام این خبر افزود: با اعلام حادثه واژگونی تانکر حامل سوخت بنزین به سامانه 125 و درخواست کمک از سوی آتش نشانی سروستان، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز، بی درنگ گروهی از آتش نشان شیراز را به همراه تانکر آبرسان، فوماتیک و پشتیبان به محل حادثه واقع در جاده  سروستان به سمت جهرم اعزام کرد.

وی بیان کرد: یک دستگاه تانکر 30 هزار لیتری با محموله سوخت بنزین در مسیر در حال حرکت بوده که به علت نامشخصی که از سوی کارشناسان راهور در حال بررسی است، به حالت واژگون قرار گرفته بود.

رییس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: با حضور آتش نشانان در محل حادثه مشخص شد راننده خودرو خوشبختانه دچار مصدومیت جدی نشده و در همان لحظات اولیه از کابین خودرو خارج شده بود.

قانع افزود: آتش نشانان با سرعت عمل پس از قطع جریان برق این وسیله نقلیه و نصب علائم هشدار دهنده در اطراف محل حادثه، جاده را کاملاً ایمن کرده و مانع از تردد خودرو ها از محل حادثه شدند.

رییس سازمان آتش نشانی شیراز با اشاره به این که نیرو های عملیاتی در چهار ساعت عملیات دشوار و حساس با پاشش مداوم آب و فوم مانع ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تانکر 30 هزار لیتری بنزین در محور سروستان-جهرم واژگون شد

تانکر 30 هزار لیتری بنزین در محور سروستان-جهرم واژگون شد