مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 15:272022-06-28اجتماعي

اجرای اولین مرحله طرح انضباط و ایمنی ترافیک در پایتخت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمی ، در تشریح دستاورد های طرح انضباط و ایمنی ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی این فرماندهی، - رییس پلیس پایتخت با اشاره به اجرای اولین مرحله طرح انضباط و ایمنی ترافیک در پایتخت گفت: از ابتدای سال تاکنون 115 هزار خودرو به دلیل داشتن پلاک مخدوش و یا حتی نداشتن پلاک، اعمال قانون شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمی ، در تشریح دستاورد های طرح انضباط و ایمنی ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی این فرماندهی، بیان داشت: در کنار طرح های عملیاتی و امنیتی که در تهران بزرگ به مرحله اجرا گذاشتیم، امروز اولین مرحله طرح انضباط و ایمنی ترافیک پلیس راهور اجرا شد.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح برخورد با ناهنجاری های ترافیکی، تخلفات مربوط به پلاک، موتورسیکلت های سنگین، خودرو های آلاینده و خودرو هایی که بالای سه میلیون تومان خلافی دارند و سایر تخلفات مربوط به وسایل نقلیه است.

رییس پلیس پایتخت اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون 115 هزار خودرو به دلیل داشتن پلاک مخدوش و یا حتی نداشتن پلاک، اعمال قانون شده اند و 1383 دستگاه خودرو به دلیل تخلفات مربوط به پلاک، توقیف هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای اولین مرحله طرح انضباط و ایمنی ترافیک در پایتخت

اجرای اولین مرحله طرح انضباط و ایمنی ترافیک در پایتخت