مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 09:572022-06-28سياسي

ارائه 1700خدمت حقوقی به مددجویان تهرانی


رییس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد استان تهران گفت: 1708 مورد خدمت حقوقی در 3 ماهه سال جاری به مددجویان تحت حمایت این نهاد در استان تهران ارائه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رفاه خبرگزاری فارس، ولی اله محمدی، با تبریک هفته قوه قضاییه ارائه خدمات حقوقی و قضایی به مددجویان تحت حمایت این نهاد، اشاره کرد و گفت: در سه ماهه نخست امسال  1708  نفر از خدمات مشاوره حقوقی و معاضدت قضایی برخوردار شده اند.

وی افزود: این خدمات شامل تنظیم اظهارنامه، شکواییه، دادخواست، لایحه شرکت در جلسات دادگستری و اعلام وکالت در پرونده های قضایی از سوی وکلای معاضدت و نیکوکار است.

محمدی با بیان اینکه در این مدت زمان  167 میز حقوقی در سطح استان تهران برپا شده است،افزود: در این راستا 157 وکیل نیکوکار با کمیته امداد در استان تهران همکاری دارند.

رییس اداره حقوقی و امور نمایندگان ،خاطرنشان کرد: وکلای نیکوکار در هفته به صورت متناوب در مجموعه کمیته امداد استان تهران حضور دارند و مددجویان به آنها مراجعه کرده و این خدمات حقوقی و قضایی را دریافت می کنند.

وی بیان کرد: از جمله برنامه های کمیته امداد در استان تهران برای مددجویان، مشاوره و خدمات حقوقی و قضایی است؛ مشکل حقوقی مددجویان در بسیاری موارد از طریق کمک وکلای نیکوکار حل می شود و موجب احقاق حق آنها شده و آرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه 1700خدمت حقوقی به مددجویان تهرانی

ارائه 1700خدمت حقوقی به مددجویان تهرانی