مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 09:422022-06-28سياسي

راه قدردانی از شهدای هفتم تیر، اجرای عدالت در سنگر قضاوت است


قدردانی از خون این شهید و همه شهدای هفتم تیر و دستگاه قضایی این است که از این میراث بزرگ انقلاب حفاظت کنیم، همچنین در سنگر قضاوت موازین دقیق و عادلانه را رعایت کرده و در حوزه مسؤولیت نیز عدالت را اجرا کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حجت الاسلام سیدحسین بهشتی نژاد، پژوهشگر مسائل دینی، صبح امروز در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر، با اشاره به آیاتی از قرآن کریم در ارتباط با اسوه بودن پیغمبر اظهار کرد: حضرت امیرالمؤمنین درباره پیامبر می فرمایند سیره پیغمبر اعتدال، سنت پیغمبر رشد، سخن پیغمبر فصل الخطاب و حکم و فرمانروایی پیامبر بر اساس عدل بود؛ عدالت محور بودن مأموریت دستگاه قضایی کشور است و کل هستی هم بر این امر استوار است؛ هیچ عاملی به جامعه عافیت فکری و اخلاقی نمی دهد، جز اینکه عدالت اجرا شود.

این پژوهشگر مسائل دینی خاطرنشان کرد: امام قبل از انقلاب فرمودند من به عدل بهشتی، علم بهشتی و دین بهشتی اعتقاد دارم و این شخص جمع عقلانیت، علم و دین است؛ شهید بهشتی از بن دندان به همه باورهای مذهبی اعتقاد راسخ داشت؛ قدرت ایمان و باروهای مذهبی به خاطر محیطی بود که وی در آن پرورش یافته بود.

وی با بیان اینکه شهید بهشتی در بین دو خاندان بهشتی و مدرس خاتون آبادی بزرگ شده بود، یادآور شد: مرحوم خاتون آبادی کسی بود که امام هم از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه قدردانی از شهدای هفتم تیر، اجرای عدالت در سنگر قضاوت است

راه قدردانی از شهدای هفتم تیر، اجرای عدالت در سنگر قضاوت است