مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 20:172022-06-27سياسي

برگزاری همایش تکریم و تعالی شوراهای حل اختلاف در سیستان و بلوچستان


در ششمین روز از هفته قوه قضاییه که با عنوان ترویج فرهنگ صلح و سازش نام گذاری شده است، همایش تکریم و تعالی شوراهای حل اختلاف استان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، رییس مرکز توسعه حل اختلاف استان سیستان و بلوچستان، در همایش تکریم و تعالی شوراهای حل اختلاف استان اظهار کرد: استان سیستان و بلوچستتان در استفاده از بزرگان اقوام، علما و افراد صاحب نفوذ برای حل اختلافات و ایجاد صلح و سازش سابقه دیرینه و درخشانی دارد بطوریکه سال گذشته در زمینه ایجاد صلح و سازش برای پرونده های قتل رتبه دوم کشور و صلح و سازش رتبه چهارم را بدست آورده است.

حجت الاسلام حمید رضا بندانی افزود: بیش از یک هزار نفر از افراد نخبه و دارای نفوذ اجتماعی در استان شناسایی شدند که در زمینه صلح و سازش با این مرکز و شوراهای حل اختلاف همکاری دارند.

وی بیان کرد: 40  فقره از پرونده های قتل و اعدام در سال گذشته و 16 فقره در سالجاری با تلاش شوراهای حل اختلاف منجر به صلح و سازش شده است.

بندانی ادامه داد: شوراهای حل اختلاف مستقر در زندانها علاوه بر پیگیری و ایجاد صلح و سازش در پرونده های قتل، زمینه آزادی حدود 300 نفر زندانی جرائم مختلف را نیز فراهم کرده اند.

  رییس مرکز توسعه حل اختلاف سیستان و بلوچستان بیان کرد: گسترش صلح و سازش و فعالیت گسترده شوراهای حل اختلاف ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش تکریم و تعالی شوراهای حل اختلاف در سیستان و بلوچستان

برگزاری همایش تکریم و تعالی شوراهای حل اختلاف در سیستان و بلوچستان