مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 13:572022-06-27اجتماعي

آغاز جشنواره تابستانه منطقه عباس آباد تهران


حضور در جشنواره تابستانه منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد محدودیت سنی نداشته و شهروندان و گردشگران می توانند از برنامه های تابستانه اراضی عباس آباد در هر سن و مقطعی استفاده کرد.

- منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد تهران با آغاز فصل تابستان و ایام تعطیلات و اوقات فراغت تابستانه جشنواره ای متنوع را برای علاقمندان به ویژه مخاطبان خاص این فصل در نظر گرفته است.

توسعه آموزش های شهروندی و تفکر خلاق، مهارت آموزی، پر کردن اوقات فراغت شهروندان به ویژه دانش آموزان و دانشجویان از مهم ترین اهداف این جشنواره است.

از ویژگی مهم دیگر این برنامه ها اینکه حضور در جشنواره تابستانه منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد محدودیت سنی نداشته و شهروندان و گردشگران می توانند از برنامه های تابستانه اراضی عباس آباد در هر سن و مقطعی استفاده کرد.

تماشا و رازگشایی فیلم های سینمایی علمی در سینما پلانتاریوم، رصد اعماق کهکشان در کارگاه آشنایی با نجوم از برنامه های گنبد مینا ، ترانه سرایی در کارگاه شعر و ترانه و برگزاری تورهای گردشگری و… از جمله برنامه هایی است که معاونت فرهنگی و گردشگری منطقه عباس آباد در این ایام در نظر گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز جشنواره تابستانه منطقه عباس آباد تهران

آغاز جشنواره تابستانه منطقه عباس آباد تهران