مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 13:022022-06-25اجتماعي

دمای هوای خراسان رضوی گرم تر می شود


گرمای هوا و روند افزایشی میانگین دما در خراسان رضوی تا پایان هفته آینده ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی خراسان رضوی از فردا بر شدت و سرعت وزش باد به طور لحظه ای افزوده می شود که در نقاط جنوبی، شرقی و برخی نواحی شمالی استان همراه با کاهش کیفیت هوا و دید خواهد بود.

بر اساس این گزارش روز گذشته و با توجه به تغییرات فشار هوا، وزش باد در برخی از نقاط خراسان رضوی به ویژه نواحی جنوبی و شرق، شدید همراه با گرد و خاک بود و در این مدت بیشترین سرعت وزش باد از سرخس و تایباد با 54 کیلومتر در ساعت به ثبت رسید.

همچنین بیشتر میزان گرد و غبار از تربت حیدریه ثبت شد.

روند افزایش شدت وزش باد باعث انتقال جریان هوا به سمت نواحی مرکزی وغربی استان شد و تا صبح امروز شاهد افزایش گرد و غبار و آلاینده جوی در برخی نقاط خراسان رضوی و همچنین در کلانشهر مشهد بودیم اما امروز به طور موقت از وزش باد کاسته می شود و شاهد کاهش آلاینده های جوی خواهیم بود.

طی شبانه روز گذشته فریمان با کمینه دمای هوای 19 درجه و مه ولات با بیشینه دمای هوای 44 درجه سلسیوس به ترتیب خنک ترین و گرم ترین شهرهای خراسان رضوی بوده اند.

در این مدت دمای هوای شهر مشهد بین 24 تا 37 درجه سانتیگراد در نوسان بود و پیش بینی می شود در گرمترین ساعات امروز دمای هوا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمای هوای خراسان رضوی گرم تر می شود

دمای هوای خراسان رضوی گرم تر می شود