مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 08:322022-06-25سياسي

آیت الله اعرافی: فرهنگ سازی در راستای اصلاح الگوی مصرف رسالتی دینی است


فرهنگ سازی در راستای اصلاح الگوی مصرف رسالتی دینی است؛ چرا که صرفه جویی از اصول اسلامی است که همواره مورد تاکید مبانی دینی قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت الله اعرافی در دیدار مدیرعامل شرکت آبفا استان قم و معاونان شرکت توزیع نیروی برق استان قم که در دفتر مدیر حوزه برگزار شد، ضمن تقدیر از تلاش و همت همکاران این شرکت ها، بر اهمیت سرنوشت ساز آب و برق بر زندگی مردم اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: آب و برق به عنوان پایه مهم ترین بخش های زیرساختی کشور، نیازمند نگاه بلند است.

وی، بر لزوم نگاه راهبردی و بلندهمت، در عین توجه به کارهای جاری به مقوله انرژی و پایه ریزی طرح های عملیاتی برای آینده تأکید کرد و یادآور شد: در این دوره سختی ها و دشواری ها، تقویت اطلاع رسانی به مردم و بهره گیری از بسترهای مختلف از جمله فضای مجازی هر اندازه قوی تر، جدی و مستمر باشد، در التیام بخشی به سختی ها مؤثرتر خواهد بود.

امام جمعه قم، ضمن انتقاد از کیفیت آب و شوری های چندماه اخیر قم، از رویه شرکت آبفا استان قم در توزیع عادلانه آب میان مناطق استان قدردانی نمود، اظهار داشت: در حوزه زیرساخت ها نیز نباید شاهد تبعیض میان مناطق باشیم؛ تفاوت ها را باید به سمت جامعه کم مصرف و پرمصرف سوق داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله اعرافی: فرهنگ سازی در راستای اصلاح الگوی مصرف رسالتی دینی است

آیت الله اعرافی: فرهنگ سازی در راستای اصلاح الگوی مصرف رسالتی دینی است