مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 06:572022-06-25سياسي

سخنرانی رییسی در بریکس و شکست عملیات روانی غرب گرایان!


رییس جمهور کشورمان در نشست سران کشورهای گروه بریکس تاکید کرد: ایران با داشتن موقعیت کم نظیر جغرافیای سیاسی و اقتصادی، می تواند شریکی پایدار و قابل اتکاء جهت اتصال بریکس به گلوگاه های انرژی و بازارهای بزرگ جهانی مبدل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روزنامه کیهان نوشت: آیت الله سید ابراهیم رییسی بعد از ظهر دیروز جمعه در نشست ویدئوکنفرانسی سران کشورهای گروه بریکس که به میزبانی چین برگزار شد ضمن تبریک به دولت چین برای برگزاری موفقیت آمیز نشست سران بریکس و همچنین قدردانی بابت دعوت از جمهوری اسلامی ایران جهت مشارکت در بریکس پلاس و گفت وگوهای سطح بالا پیرامون توسعه جهانی گفت: جهان به هم پیوسته کنونی، با چالش های جدید و متنوعی رو به روست که روندِ پیشرفتِ دوستی و صلح جهانی را متأثر می سازد.

بحران های نوظهوری مانند پاندمی کرونا، تغییرات اقلیمی و نیز منازعات منطقه ای و بین المللی، تعاملات بین کشورها را ضرورتی دو چندان بخشیده است.

  از سوی دیگر شاهد تجربه ها و اراده های جمعی، جهت غلبه بر مشکلات هستیم که در قالب نهادها و ترتیبات جمعی، تحققِ ابتکارهایِ جمعیِ توسعه و تأمینِ منافعِ مشترکِ جهانی را تسهیل می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنرانی رییسی در بریکس و شکست عملیات روانی غرب گرایان!

سخنرانی رییسی در بریکس و شکست عملیات روانی غرب گرایان!