مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 06:222022-06-25اجتماعي

32 زورخانه و 8 دهکده ورزش دانش آموزی ایجاد می شود


6 سند تحول بنیادین، 32 زورخانه و 8 دهکده ورزش دانش آموزی ایجاد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، صادق ستاری فرد سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: به لطف خدا و با حمایت وزیر در راستای ترویج و تقویت ورزش های باستانی، ملی و پهلوانی و تنوع بخشی به محیط های تربیتی و ایجاد شبکه ای از محیط های یادگیری، در اجرای راهکار 6-6 سند تحول بنیادین، 32 زورخانه و 8 دهکده ورزش دانش آموزی ایجاد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش دوم تیر 1401 در آیین احداث خوابگاه دهکده ورزش دانش آموزی و سالن زورخانه ای و پهلوانی استان فارس با بیان اینکه در این دهکده ها انواع فعالیت های ورزشی انجام خواهد شد، گفت: باید به بحث ورزش در کنار تهذیب و تحصیل پرداخته شود.

وی افزود: در همین راستا احداث 2100 فضای ورزشی درون مدرسه ای را در دستور کار قرار داده ایم؛ همچنین استعدادیابی ورزشی را نیز آغاز کرده ایم تا هم استعدادها را کشف کنیم و هم جامعه را بانشاط تر کنیم.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: المپیادهای ورزش دانش آموزی و مسابقات ورزشی-فرهنگی با شتاب بیشتری دنبال خواهند شد و فضاهای ورزشی را آزادسازی خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

32 زورخانه و 8 دهکده ورزش دانش آموزی ایجاد می شود

32 زورخانه و 8 دهکده ورزش دانش آموزی ایجاد می شود