مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 خرداد 1401 ساعت 13:522022-06-21سياسي

علاقه مندی «دوشنبه» و «تهران» به توسعه همکاری های دوجانبه


در دیدار وزیر کشور تاجیکستان با معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور ایران، تحکیم و گسترش همکاری های دوجانبه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، در دیدار رمضان رحیم زاده وزیر کشور تاجیکستان با سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران  تحکیم و گسترش همکاری های دوجانبه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران در رأس هیئتی به منظور پیگیری اجرای توافقات انجام شده بین وزارتخانه های دو کشور وارد دوشنبه شده است.

در دیدار رحیم زاده با میراحمدی تاکید شد که همکاری های سودمند بین وزارت خانه های کشور تاجیکستان و ایران در چارچوب توافقات دو و چندجانبه بیش از پیش توسعه یافته و در امر مبارزه مشترک با چالش ها و تهدیدات زمان معاصر می تواند موثر تمام شود.

دو طرف ضمن این دیدار همچنین در مورد تحکیم تعاملات مشترک در زمینه مبارزه علیه تروریسم، افراط گرایی و تبادل اطلاعات گفت و گو و تبادل نظر کردند.

رحیم زاده و میراحمدی در پایان این دیدار بار دیگر از گسترش همکاری های دوجانبه در زمینه های مورد علاقه متقابل ابراز رضایت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علاقه مندی «دوشنبه» و «تهران» به توسعه همکاری های دوجانبه

علاقه مندی «دوشنبه» و «تهران» به توسعه همکاری های دوجانبه