مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 خرداد 1401 ساعت 14:222022-06-15بين الملل

صوت العراق: اگر ایران پشت مقاومت را خالی کند چه می شود؟


یک وبگاه عراقی با انتشار یادداشتی با اشاره به دلیل ایران ستیزی به راه افتاده در منطقه، نوشت تنها در یک حالت است که صداهای وهابیت علیه ایران به دستور اربابان آن قطع خواهد شد و ایران به یک کشور محبوب آمریکا و غرب بدل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نعیم الهاشمی الخفاجی نویسنده مستقل عراق در یادداشتی با تیتر چه می شود اگر ایران دست از حمایت از مقاومت بردارد؟ به پاسخ این سوال و تبعات چنین امری پرداخت و نوشت که تنها در یک صورت است که صداهای خصمانه وهابی علیه ایران خاموش خواهد شد و آن قطع حمایت تهران از محور مقاومت است.

محور مقاومتی که حامی مسئله اصلی کشورهای عربی یعنی آرمان فلسطین است.

امری که نشانگر میزان خیانت رژیم های عربی به مردم خود است زیرا اتحاد با ایران، به نفع هر دو طرف است و منابع ملی هر دو طرف را تامین می کند.

دلیل اصلی موج به راه افتاده ایران ستیزی در منطقه، قرار گرفتن این کشور در مقابل رژیم صهیونیستی و حمایت جمهوری اسلامی ایران از گروه های هم فکر خود در منطقه است امری که به اعتقاد بسیاری از تحلیلگران سیاسی کاملا منطقی است و اولین علت منطقی این حمایت، موضوع منافع ملی و در رأس امنیت است به ویژه که طی سال های اخیر رژیم صهیونیستی بعنوان دشمن شماره یک ملت ایران، علنا در تلاش بوده تا با حمایت های سیاسی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صوت العراق: اگر ایران پشت مقاومت را خالی کند چه می شود؟

صوت العراق: اگر ایران پشت مقاومت را خالی کند چه می شود؟