مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 خرداد 1401 ساعت 11:072022-06-11اقتصادي

استفاده از ظرفیت دانش بنیان ها در حوزه فرش دست بافت/ پیگیری جدی بیمه بافندگان


بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت استفاده از ظرفیت های شرکت های دانش بنیان برای طراحی و تامین تجهیزات مناسب و جذب سرمایه گذار در حوزه فرش دستباف تاکید کرد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، محمدمهدی صالحی در بازدید از  دو کارگاه تولیدی فرش دستباف در یاسوج گفت: فرش دستباف ایرانی شهرتی جهانی دارد و با توجه به اینکه تار و پود این فرش ها با دستان زحمتکش و هنرمند ایرانی بافته شده و آمیزه ای از هنر و صنعت ایرانی است، ارزشمندترین انتخاب برای هر خانه است.

  بازرس کل کهگیلویه و بویراحمد  افزود: همه مسئولان باید تلاش کنند این هنر و صنعت که هویت ملی ایرانی است، کم اهمیت جلوه داده نشود و با بهترین کیفیت این نماد ملی را به جهان صادر کنیم.

وی اظهار کرد: استفاده از ظرفیت های شرکت های دانش بنیان برای طراحی و تامین تجهیزات مناسب، جذب سرمایه گذار خوب برای حمایت و راه اندازی بهتر کارگاه ها، ایجاد نمایشگاه های دائم در سطح استان و معرفی فرش استان از طریق تبلیغات مختلف می تواند به توسعه صنعت فرش از لحاظ اشتغال زایی و اقتصادی کمک بزرگی کند.

مدیر کارگاه بافندگی فرش بهارستان به نمایندگی از بافندگان در این بازدید گفت: عمده مشکلات ما در زمینه کمبود فضای مناسب، نبود دستگاه های شور و پرداخت، نبود کارگاه رنگرزی در استان و به ویژه بیمه با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت دانش بنیان ها در حوزه فرش دست بافت/ پیگیری جدی بیمه بافندگان

استفاده از ظرفیت دانش بنیان ها در حوزه فرش دست بافت/ پیگیری جدی بیمه بافندگان